هنوزم که هنوزه........


با تو عشق اغاز شد

چه كسي ميخواهد من و تو ما نشويم خانه اش ويران باد

سلام به همه.دلم برای همتون خیلی تنگ شده.اگه بدونید چه حالی ام.خیلی اعصابم خورده.هنوزم کامپیوترم درست نشده.اومدم بگم که خیلییییییییی دوستون دارم و وقتی نظراتتون رو میبینیم کلی ذوق میکنم و انرژی میگیرم که بیام و دوباره بنویسم.اسباب کشی هم داریم خیلی برام سخته الانم از کافی نت دارم مینویسم.امشبم میخوایم بریم تهران برای ادامه ی خرید جهیزیه.حتما عکساشو میزارم.دوستون دارم.بوس



نظرات شما عزیزان:

خانمی گل و گلاب و آقایی
ساعت1:24---9 بهمن 1391
سلام عزیزم من اومدم
یخچالت مبارک باشه
راستی رسم شما مثه ماست؟
سه تا کالا بزرگ یخچال و تلویزیون و فرش با داماد هست
یخچال تو هم آقاییت خرید یا خودتون؟
به نظر من اگه مشکلت در مورد عروسی فقط سربازی هست اشکالی نداره شهریور عروسی بگیرین بالاخره بعد چند ماه تموم میشه
اینطوری تو زودتر میری سر خونه زندگیت و از نامزدی راحت میشی
بازم نظر خودت مهمه
راستی عکسمو تو این پست جدید میزارم
بوس بوسی


الهام و ايمانش
ساعت7:38---7 بهمن 1391
سلااااام خانومي.خسته نباشي.اساس كشي واقعا سختهپاسخ:اومدم عزيزم

وندا91
ساعت22:25---3 بهمن 1391
بسلامتی ایشالا که سفر خوش بگذره
پاسخ:مرسي عزيزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 5:32 بعد از ظهر نويسنده خانمي| |

khanoomi